Fejl i Betalingsservice juni 2019

Kære kunde,

Du er højst sandsynligt ikke blevet opkrævet pr 3. juni, som du skulle.  Alle opkrævninger pr. 3. juni er udsendt som ‘papirregninger’ – og kun for 1 forsikring (selv om du måtte have flere hos os).

Efterfølgende har vi foretaget en ny BS-kørsel den 4. juni og du har modtaget et nyt advis herom, fra BS (hvis du er tilmeldt). Ellers har du modtaget endnu en papiropkrævning.

BEMÆRK, hvis du har flere forsikringer: Der er risiko for at du er blevet dobbelt opkrævet på én forsikring (juni), mens en anden muligvis ikke er blevet opkrævet. Sidstnævnte vil blive efteropkrævet. Har du ved en fejl betalt dobbelt, kompenserer vi naturligvis automatisk for beløbet.

Fejlen skyldes at vores IT-leverandør desværre har foretaget to gentagne fejlregistrereringer hos Nets, ved en opdatering.

Vi beklager meget ulejligheden, da det som bekendt ikke er den første udfordring vi har med Nets og vores nye IT-sytsem i år. Til gengæld skulle det gerne blive den sidste.

Venlig hilsen

Eilif Nørgaard, direktør